Tuesday, June 15, 2010

bidadari CINTA..

kau ajar aku bahagia. kau rawat kala aku derita. namun, masih tidak bisa aku terima kedua - duanya. bahagia dan derita. kerana saat gelap menyapa, kau berikan aku cahaya. dan bila cahaya menyilaukan mata, kau tabiri aku dengan kanvas cinta. kita sebenarnya sama - sama memerlukan. hitam putih warna kehidupan usah dibiar mengganggu kebahagiaan. dan tidak salah juga kiranya kita simpan buat kenangan. kerana lukut tidak akan mengurang dan menambah apa - apa di dalam pencarian kita yang baru bermula. malam - malam yang kelam kuleraikan satu - satu ikatannya dari menambat hati. membelit emosi yang lara dan kecewa. kerana aku juga ingin bahagia seperti mereka.

P/S: dipetik dari nOvel Bidadari Cinta..

1 comment:

Qib said...

hu. nice words..
puisi.. hai..